Arkadaşlar herkese merhaba
Benim 1 haftalık bebeğim var ve özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum. Sizler hangisini yaptırdınız ? Ne kadar ödüyorsunuz ? Benim doktorumun olduğu hastane nerdeyse tüm sigortaları kapsıyor. Acaba hangisi en iyisidir ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🙏🏻