Kızlar dün sabah yalancı sancım olsu sag tarfım dünden beri bebgim kesin setleştriyo fazla harkete yok normalde cok harketli ama arda harket ediyor 37 haftaya girdim Çarşamba yada Perşembe günü kadar normal olmasa sezeryan olucam ama böyle ser olnca cok korkuyorum