Gkya doktorunuza söyleyin leke olayını başıma gelmediği için bilemiyorum benim de sezeryan olcak ikinci doğum 3 hafta sonra gün alicaz biz de yaş icin de ben ekstra krem falan kullanmamıştım kantaron yağı sürdüm hep kendi yaptığımız oğluma da onu kullanmistim günde bir iki kere ne ben yara oldum ne o pişik oldu tavsiye ederim