Semyil Ozdemirebru canım 21 hafta çok çok erken hemen hastaneye git öyle birşey varsa. Eğer bebeğin suyu çok azalmamışsa yatış verirler kontrol altında tutarlar seni
Morsalkim Ozdemirebru çok geçmiş olsun birden bı boşaldı hepsi mi gitti suyun durumu ne . Maalesef benimde 21+ 6 iken başıma geldi
Ozdemirebru Evet evet hastanedeyim hemen geldik zaten yatış verdiler takibini yapıyorlar ben sadece böyle bir durum yaşayan varsa sürecini merak ediyorum Erken bir hafta olduğu için gelişmez dediler
asyap Ozdemirebru çok geçmiş olsun benim 16 ve 26 haftalarda suyum geldi iki ayrı gebelikte 16 haftalık olan direk alındı diğerinde suyum geldikten sonra 10 gün bekledim ama bebeğime faydadan çok zararı oldu enfeksiyondan kaybettim ama burda bekleyip ileri haftalarda doğum yapanlarda var doktorunuz ne diyor ona göre hareket ettin çok zor bir durum Allah yardımcınız olsun
Ebks Ozdemirebru biri vardı canım bulursan etiketleyeyim 8 hafta hastanede kalmıştı suyun çok mu gelmiş az az sızıyor mu
Ozdemirebru Ebks gece çok geldi ama şu an gelmiyor enfeksiyon oluşmasın diye antibiyotiğe başladılar şimdilik
Ozdemirebru Morsalkim ultrasonda suyu azalmıştı yoğun bir şekilde geldi diyebilirim muhtemelen kürtaj önerirler dedi acildeki doktor şimdi başka bir doktoru bekliyoruz o pazartesi gelecekmiş i Size de çok çok geçmiş olsun sizde süreç nasıl ilerledi acaba ?
Morsalkim Ozdemirebru Ozdemirebru 20 haftaya kadar hiç hareket hissetmedim ve enfeksiyonum çok yoğundu doktora gittiğimde suyun azalmış havuç suyu iç diye gönderdi beni sonra karnımın indiğini farkettim meğerse idrarla çıkmış yine gittim tükürük kadar kalmış dedi doktor derken kürtaj önerdiler ben beklemek isterken bebeğimin kalbi durdu ve doğum yaptım. İnşallah sjzjn az kalmamıştır az bir suyla yaşayan bebekler oluyor 8 hafta kadar daha anne karnında kalan
Ozdemirebru Kan aldılar enfeksiyon için, onu bekliyoruz Yarın da perinatolog muayene edecek onun diyeceklerini bekliyorum şimdilik Yememe içmeme dikkat ediyorum toparlaması için bu kadar