betulvemaya_ Merhaba hanımlar bebeğiniz kaç haftalıkken gözüktü ben 5+2’yim bir hafta daha bekleyeyim diyorum sizler ne zaman gördünüz ?
lilyum_ betulvemaya_ 4+6da keseyi gördük 6+2 de bebeği ve kalp atışını gördük cok şükür 🥰. Keseyi gördünüz mü?
mervedmrcn betulvemaya_ benim ilk ultrasonum 7+0 da olmuştu hem bebeği görüp hem kalp atışını duymuştum ☺️
Duygueymen17 betulvemaya_ haftaya giderseniz hem kalp atışını duyarsınız hemse keseyi daha net görür dr. Alttan bakılıyor kese tam görünmezse çünkü
betulvemaya_ lilyum_ ben henüz gitmeden 6+1 de gideceğim yani haftaya cuma belki kalp atışı duyulmasa da bebeği kesesini görürüm diye düşünüyorum
betulvemaya_ Duygueymen17 aynen kızımda erkenden gittim görememişti git gel yapmıştım en son altdan bakmıştı
aylinnntrhn betulvemaya_ ben de 4+2 de hamile olduğumu öğrendim 1 haftadır bekliyorum henüz gitmedim… sürekli git gel gel yapmak istemiyorum 6 haftanın ortalarında gitmeyi düşünüyorum görmek için
betulvemaya_ aylinnntrhn aynen bende kızımda hep erkenden gitmiştim git gel yapmaktan bıkmıştım gözükmemişti bi türlü bu ikinci hamileliğim bunda beklemek istiyorum haftaya cuma gidicem galiba tam 6+1 oluyor
aylinnntrhn betulvemaya_ bu arada böyle yapmamın sebebi de özelde muayenelerin 1 hafta süresi olması 1 hafta dolunca tekrar ücret alıyorlar ve her hafta bişeyi görmek için ücret ödemeyi mantıklı bulmuyorum 🤦🏻♀️