Sandyy Arkadaşlar hamilikte karaciğer enzimleri yüksek çıkan var mı ? Doktorum sadece tüm ilaçları bırak 1 hafta sonra tekrarla tahlili tekrar yüksek çıkarsa gastroenteroloji görecek dedi. Ne olur? riski ne ? Ne yapmam lazım bir şey bahsetmedi..
Tatligebe Sandyy canim bendede cikmisti keci boynuzu pekmezi yedim birdaki gittigimde guzel sonuclar aldim umarim sende guzel sonuclar alirsin