Sevimgencer Hanımlar ıdrarımı yaparken karnımın ıcı acıyor ve 2 dakka kramp gırıyor üsütmüş olabılırım acaba ondan mıdır ya
Mervisnese Sevimgencer evet bende 20+4haftalik hamileyim benimde karnımda aşırı şişkinlik ve hafif krampli ağrı oluyo siz kaç haftalıksiniz
RabiaRabia Sevimgencer üşütmüş olabilirsin bir de hamilelikte enfeksiyon oluyor. Bol su iç günde enkaz 2.5 litre içtiğinde de böyle olmaya devam ediyor mu dikkat et bakalım. Su çok içtiğinde azalıyorsa enfeksiyondandır.