Bugün randevum vardı haftaya son kontrolüm var sonraki hafta doktorum istediğimiz bir günde alacakmış 38.haftalık olduğunda eşim diyor pazartesi olsun 38+0 oluyor ama ben cuma istiyorum 38+4 olsun ne kadar çok kalırsa o kadar iyi diyorum küveze girmesinin haftayla ilgisi yok ama oğlum erken doğduğu için küveze girdi bende tekrar bunları yaşamak istemiyorum sanki geç gelirse girmez gibi hissediyorum o yüzden durduğu kadar dursun diyorum ama eşim de iki gün evde fazla kalayım pazartesiden başlasın doğum izni diyor ama sağlık durumu iyiyse tabi olmazsa cuma da olur diyor doktorun yanında da böyle söyledi doktor anlıyorum dedi fazla bir şey demedi ikinizde haklısınız haftaya son kontrolde daha detaylı tekrar konuşuruz dedi sizce hangi gün olmalı siz nasıl seçerdiniz cuma seçersem annem açısından da iyi olucak çünkü kardeşim var okula gidiyor hafta içi olunca onunda bırakacak kimsesi olmuyor hafta sonu olursa yanımda kalacak hastanede falan