Kızlar dün sağlık ocağına gittim hamilelik için biliyorum zaten evde test yaptım hamile olduğumu öğrendim ama kanda çıkmaz diye tedirgin dim bugün hafta sonu diye sağlık ocağı pazartesi gel dedi dayanamadım e nabızdan baktım HCG 396,68 çıkmış internette 4 haftalık olduğu yazıyor doğru mu