Dün geceden beei regl ağrıdı gibi kasıklarımda ağrı var bu nedir bilen var mı
Sevgixx doğum haftasında olduğun için . Belirtiler başlamış
Sevgixx 2 haftadır bende de var canım doğum yakın normal
Sevgixx doğum belirtisi yavaştan başlamış olabilir ağrı gittikçe siddetleniyorsa doktora git
Leylaaa_46 gerçekten mi 🙈 artık çok gelsin istiyorum
Ars2223 inşallah siz kaç haftalıksınız
Kara22 aklımda olsun teşekkür ederim
Sevgixx gerçek doğum sancısı gittikçe şiddeti Artar ve hep aynı dakika aralığında girer
Kara22 yani bu yalancı sancı mı sizce ne olsuğunu da bilmiyorum
Sevgixx yani durumunu bilmediğim için bisey diyemem