Kızlar yarın 11.gun olacak inşallah. Doktorum sağda ve solda yumurtaların çatlamış dedi.. bu sabah yapacaktım lavaboya kalktm unuttum test yapmayı. O yüzden yarın yapmak istiyorum. Ama sonuç ne çıkar bilmiyorum kendimi de umutlandırmak istemiyorum da. 3 tane test var her gün bi tane yapsam :) acaba abartmış olur muyum