Deryadenizka Kızlar 34 haftalık olduk ve dün çok kötü grip oldum iki gündür hastalıktan ölüyom sesim bile kısıldı her yerim ağrıyor napmalıyım bebegime zararı olurmu 😔
Msalbyrk Deryadenizka Ayni haftadayz. Bende 3 gündür öyleyim . Bugn gttm KBB ye parol antibyotik bide şurup verdi .sende git ani dogum olursa naparz 🙄😕 iylesmemiz lazm biran önce
Deryadenizka Msalbyrk yarın kontrolüm var canm ama inan çok kötüyüm agzım burnum akıyor ara ara anlık sancı gibi bişey giriyor alttan napıcam bilmiyorum inşallah hemen iyileşiriz ilaç zararlı diyolar bakalım doktorum ne dicek