Evet kizlar sonunda bana da nasip oldu hikayemi paylaşmak..
11.09.24 de saat 15.00 civarinda pek bi belirti yokken duştan çıktığımda nişanim olduğunu düşündüğüm kanamayi fark ettim. Once kan pihtisi seklinde olup sildikce peceteye gelen bir kanamaydi. Doktoruma haber verdim ve hastaneye gitmemi ebelerin kontrol etmesini istedi. Hazirlanip yola çıktık ve yaklaşık 1 saat sonra hastanedeydim. Ebe kontrol etti açıklık olmadigini bunun nişan olabileceğini soyledi nst ye baglandim ve bebegin cok şükür sagligi yerinde denildi. En son 4 saat once yemek yemis oldugum içinde gidip birseyler yememi 2 saat sonra tekrar gelmemi ve peçete koyup kanamayi takip etmemi istediler. Gidip yemek yedim döndüm ve pecete de kanama vardi ebe kontrol etti ve yatış verdi çünkü muayenede herhangi bir kanama yoktu eldivene gelen eger bu kan idrar yolundansa enfeksiyon kaynakli olabilir buda tehlikeli denildi ve idrar testi verip yatisim yapildi cok şükür sonuclar temiz çıktı o yuzden tedavi baslanmadi ama gozlem altinda tutup sabah suni sanci ile dogum başlayacağı soylendi. Sabah 8 e yakin suni sanci verilmeye baslandi kendi sancilarimda vardi ama yetersizdi ve aksam 15.00 e kadar sanci cektim ama açıklık asla olusmadi hep 1 cm de kaldi ve doktorum sezaryene almak gerektiğini belirtti benimde dayanacak gücüm kalmadi ve kabul ettim. Iyiki de etmişim 15 de girdigim sezaryende 15.25 de kizimin çığlıklarını duydum ve oyle bir his yok asla rabbim isteyen, dileyen herkese yaşatsın inşallah. Bebegim dogdu ve cok şükür evimize geldik. Sadece biraz sancılı bir bebegim var sanirim evdeki ilk gece cok sancisi vardı uyutmadi ama olsun kendisi iyi olsun da uyumak problem degil. Uzun oldu affedin ancak her detayi anlatmak istedim bende onceleri okurken detaylari cok merak ederdim çünkü. Sorulariniz varsa elimden geldiğince yanitlamaya calisirim. Hepinize cok kolay dogumlar dilerim. 🥰