zeyasya gerçekten düzeliyor, eski halini almasa bile. O bahsettiğiniz şişlik bende de oldu eğrilik değil o zedelenmeye dikişe bağlı eşitsizlik. Hatta ben ilk baktığımda ağlayarak annemi aramıştım bu ne diye 😄 sizi anlıyorum ama sabredin ha eğer düzelmezse estetik ameliyatlar vs de yapılabiliyor artık şuan sağlığınıza bebeğinize odaklanın gerisi hallolacak. Ayrıca dikişler düşünce iyileşmiş sayılmıyor doku onarımı hala devam ediyor