teachervera
Öncelikle bebeğin hayırlı olsun, bunlar geçer emin ol benim annem de gidip gelmedi hamilelik sürecimde de yanımda değildi (zor bir gebelik geçirdim) doğunca da yabancı gibi ziyarete geldi..
Ben de lohusa etkisindeyien aradım ağzıma geleni dedim, pişman değilim ama hala bir yerlerde keşke annem yanımda olsaydı diyorum..
Ama Allah büyük canım bir gün onların da ihtiyacı olacaktır bize..
Sen kendine ve çekirdek ailene odaklan, mutluluklar çocukların ile..😊