Merhabalar, dünden bu yana sancım ve kasılmam var , nst de çıktı. Bu gece de lekelenme oldu hala devam ediyor. Acile geldim açıklık kontrolü yapıldı 1 santim açılmam var ,yatış verdiler ama herhangi bir şey yapılmadı henüz, herhangi bir ilaç serum yapılmadı . endişeleniyorum hala kanamam devam ediyor çünkü. böyle bir süreçten geçen var mı? Nasıl bir yol izlediniz