Aynı durumdayız ya bende 40+2 oldum sancim düzensiz ama var acilmam yok bebek yukard inmemiş bile ne yapacağımı bilmiyorum bugün Ebe bana normal dogacaksa yattığın yerde doğar dogmayacaksa atlasanda yürüsende boş Allah bırak dedi pazartesi suni sancı takacaklar rabbim hayırlısını versin bize