Öncelikle sakin ol bebeğine kavuşacaksın çok güzel bi duygu bu sancı olarak değil bi kavuşma olarak düşün. Sancılarını takip et benimde belimden vurmaya başlamıştı sancı. Bol bol sıcak suya tuttum belden aşağımı. Sürekli bi ayağım banyodaydı, ondan sonra da belime sıcak su torbası koydum açılmam kolaylaşsın diye aklıma ne geldiyse yapmaya çalıştım:) çömelme hareketi yaptım sancım geldikçe pilates topunda zıpladım vs derken hastaneye gitmemle doğum arası bir saat :) 6 cm açıklık vardı gittiğimde alttan muayene sonrası 8 cm olmuştu. İnan o kadar hızlı gelişiyor ki herşey. Sağ Salim kucağına al inşallah