Kızlar 34+4 haftalığım dün karnımın üst tarafında boşluk oldu yani bebek resmen aşağıya indi sizce doğum belirtisi frlanmı yani erken doğum olmasından korkuyorum karın aşağıya inerse doğum ne zaman oluyor tahmini bide alt tarafa çok baskı yapmaya başladı …