durugunes1 20 haftalıgım tuhaf bir şey basladı geceleri bacaklarımı hareket ettirme isteği oluyor sürekli rahatsız oluyorum uyuyamıyorum cidden kafayı yicem yaaaa öf
Plakkafa_ durugunes1 aşkım soda iç bitane yatmadan çok iyi geliyor ben o şekilde geçirdim denemeni tavsiye ederim
durugunes1 Plakkafa_ yaa tamam yarın ilk işim eve soda almak valla dün gece uykumdan uyandırdı zor uykuya daldım tekrar ne garip bişeymiş bu
Plakkafa_ durugunes1 1-2 tane almaa aşırı iyi geliyo 6 kı falan al zaten içtikçe alışıyorsun sade soda olacak bide meyveli falan olmasın umarım derdine deva olur ben çok alışmıştım ve çok iyi geldi
Kbrumt68 Huzursuz bacak sendromu canım, mağnezyum eksikliğinden oluyor, ya takviye alacaksın yada bol soda vs içeceksin ayaklara soğuk su vurmakta iyi geliyordu bana zor bi durum Allah yardımcın olsun bol su içmeyide ihmal etme
durugunes1 Kbrumt68 evet dün bilmeden suyla ayagımı yıkadım o rahatlattı biraz Valla allaha bin sükür bir evlat verdi bize ama bütün hamilelik belirtilerini dibine kadar yasıyorum zor 🤦♀️
Kbrumt68 durugunes1 Ben ilk gebeliğimde çok yaşadım o problemi ama şuan 2. Gebeliğim ve hiç olmadı o sorunum, biraz vitaminlerinle alakalı bi durum o yüzden özellikle suyu çok tüket…
Anonimanonim durugunes1 siz ne durumdasınız geçti mi? Doktorum bana vicium tablet verdi kalsiyum magnezyum d3 karışımlı bir takviye ama geçmiyor özellikle geceleri🥺🥺
durugunes1 Anonimanonim evet geçti, magnezyum değerim iyi gözüküyor bir şey vermedi sonra cok olmadı zTen bende de İnşallah sizinki de geçer🙏🏻🙏🏻🥺
Anonimanonim durugunes1 11 haftalığım bayadır yaşıyorum ama şu aralar çok daha yoğun daha rahatsız edici