Kızlar biz şuanki evimize yeni taşındık ve 2bucuk yaşında pomeranian boo cins çok uysal bir köpeğimiz var havlama nedir bilmez köşesinde oturur tek sorunumuz etrafa kaka ve çiş yapıyor olması diğer evdeyken böyle bişey yapmıyordu 2 aydır bu evdeyiz odaya bile kapattım onu ped için yok salınca bazen bakıyorum mutfağa yapmış e son haftalardayım kendimi taşıyamıyorum temizlikle uğraşmak zor ve şuan bebeğin odasında ve temizlesemde iki dk sonra defalarca çis yaptığı için pedi odayı pis kokutuyor bebeğin odası ise henüz gelmedi gelince blenkayı nereye koyucam bilmiyorum sahiplendirmek için ilana koydum ama evladımı satıyormus gibi hissettim onuda yapamadım ayrılamıyorum varmı benzer durum yaşayan