Ben 12 haftaligim ama yine de sirr üstü yatsam sanki karnim geriliyor yatma boyle diyor. Yuz ustu zaten hic yatamiyorum göbeğim cikti bişey olur korkusundan. Genelde sagima yatiyorum bacak arasinda yastikla hafof yüzükoyun yatmak iyi oluyor en rahat öyle geliyo bana