Ars2223 Kızlar durumlarınız nasıl ağrınız oluyor mu bende durumlar 2 cm açılma Nişanım geldi Düzensiz sancım var 2 haftadır beklemedeyim perşembe suni verilecek tüm tuşlara bastım herşeyide yapıyorum ama gelen giden yok
Zmom Ars2223 39 ama gelesi yok bugün yarım saatte bi kasılmam oluyor sancı giriyor geçiyor o kadar o da akşam başladı. Ben aksine çokkk yorgun hissettiğim için hiçbir şey yapasım yok uyuyorum sürekli 🤦🏻♀️
33caglaunlu Ars2223 yarın bir egzerdiz var onu yapicam bütün günü yarından sonrada yapicam etkiliymis okudum yorumlarını da bı onu deniyicem bı kere denedim sancım oldu ama brakdim şimdi yarın bütün günü onu yapicam inşallah etki eder doğum başlar ismini şimdi bakib yazicam
Nur1806 Ars2223 bende 37+2 oldum. Bu akşamdan beri akıntım parça parça geliyor geliyor tuvalete gittikçe bu doğum belirtisi mi ki?
Ars2223 Merdiven inip çıkıyorum günlük 10 bin adım atıyorum ayaklarım çok şiş çok zorluyor beni squat yapıyorum egzersiz yapıyorum daha ne yapacağım bilmiyorum 🤦🏽♀️artık zorladığım için olmuyor diye düşünüyorum doğurmak istiyorum bir an önce
Ars2223 Zmom benimde çok düzensiz sancılarım gerçek sancımı anlamayacak gibiyim bu gidişle 🤦🏽♀️psikolojim bozuldu artık doğsun istiyorum
Zmom Ars2223 benim açılma nişan hiç yok. sanırım artık son çare suniyle başlatılır.🙁 Sancı konusunda da çok şiddetli giriyormuş anlarız herhalde ya
Ars2223 Zmom nst de yüksek sancılarım çıkıyor ben hissetmiyorum ama belki onlar yalancı sancı olduğu içindir
Zmom Ars2223 o halde önümüzdeki haftayı çıkartmazsın diye düşünüyorum açılman ve sancın da var her an gelebilir. Ay gelsinler artık vallahi yorulduk😍
Ars2223 Zmom umudum tükendi haftada 2 defa doktora gidiyorum ve doktor her gittiğimde büyük ihtimal bu son gelişin diyor 😂😂
33caglaunlu Ak Activating labor diye bir egzersiz yabancı cevirmeyle okudum bunu yapan iki günde dogurnus
Ars2223 Nur1806 bende de 1 aydır yoğun akıntı var canım enfeksiyonda yok doktorum doğum belirtisi diyor
Nur1806 Ars2223 enfeksiyon yok bu akşam başladı 😬 ay artık gelsin zaten geceler haram oldu bana uykusuzluk ağrılar
Ars2223 Nur1806 bende doğurmak istiyorum ayaklarım falan çok şiş zor basıyorum 🤦🏽♀️psikolojim bozuldu 2 haftadır doktor bile doğacak diye bekliyor bebişim rahat galiba erken doğum riskim vardı o zamanlar gelsin istemiyorduk şimdi o gelmek istemiyor
Busraincc Ars2223 39+4 haftalığım ama tık yok hiçbir belirti hiçbir şey yok 🥹 gelmek istemiyor heralde