Sara Nesee Oyle seylere inanmiyorum.Cunki hersey cocugun cinsiyyetinin olgunlasmasi zamani ortaya cikir yaniki 13 haftasinda git doktor diyecek.☺☺❤❤
1PrensAnnesiii Hayır canım çıkmıyor bende duymuştum kalp atışı 140 üstündeyse kız altındaysa erkek diyorlar benimki 140ın üstündeydi cinsiyeti erkek ama☺Bence inanma öyle şeylere günü gelince doktorun söyleyecektir🙏❣
Nesee Yok inanmıyrm ama genelde tutyor dediler ama yani anlamsz tabi yoksa nie bekliyeylim o kadar ay hemencik söler doktor