Basak
Bilmiyorum ki belki uyanık olduğu saate denk gelmiştir az önce bi videoda yine karşıma çıktı yorumlarda bebeklerim gözleri çok hasas bu yüzden zararlı olabilir diye bi tartışma vardı ama doktorum bana zararlı zararsız demedi telefon falaşının gücü düşük olduğu için deriden içeri geçmesi çok zor filan demişti ☺️