Kızlar benim 2.5 yaşında bi kızım var biz kızımı ister istemez yani korunmayı bırakır bırakmaz hamile kalmıştım çok şükür doğdu büyüdü. Geçen yıl 6 haftalık bir düşük yaptım ve onda da korunmayı bırakır bırakmaz sürpriz şekilde hemen hamile kalmıştım. Düşükten sonra bi 6 ay kadar korunduk son 5-6 aydır da korunmuyoruz ama bu sefer hemen hamile kalamıyorum. Düşükten sonra fistül ameliyatı oldum ilaçlı Mr aldım acaba o ilaç vs rahim sağlığımı etkiledi mi diye düşünüyorum kafam çok karışık. Biliyorum daha erken diyebilirsiniz kızımda küçük zaten ama ben hep tek büyüdüm o yüzden çocuklarımın arasını pek açmak istemiyorum hem psikolojik olarak da hazırım ama tek sorun gebe kalamamak.