hayalim35 ilgilenmeme gibi değil de bilgilendirms yaptı verem savaştaki doktor bu testi yapsam da, sonuç ne olursa olsun aşı tekrar yapılmaz dedi iz oluşacak diye bişey yok günümüz asılarda iz olmuyor, istersen yapayım testi ama sonuc ne olursa olsun aşı tekrarlanmaz boşuna çocuğa açı çektirmeye gerek yok deyince yaptırmadm