Sulina1
Ben hamile kaldıktan sonra bıraktım 5. Ayın ortalarında tekrar başladım ama günde max 4 tane doktor muaynesine gittim bebeğin suyu azalmış, erken doğum riskim başlamış ve aşırı kilo aldım. Ondan sonra bir daha ağzıma sürmedim hep dikkat ettim çok şükür şuan herşey yolunda . Bence asla içilmemesi gerekiyor bebeğin ve sizin sağlığınız için. Hiçbirşey evladımızdan önemli değil bunu anladım.