Rbiabs Evettt Emre hocada yaptım. Ben aşırı memnun kaldım her şeyden. Eğer Nev hospital’da yaparsanız vip oda vs. tutmayın kesinlikle. Standart odada kaldık biz. Viplere göre daha genişti. 2 tane yatak var ama tek hasta kalıyor. Biz annem, babam, eşim, eltim kaldık. Evimiz uzak bir ilçede olduğu için mecbur. Hiç sorun olmadı. Emre hoca da aşırı hızlı. Başladınız mı diye soracaktım ki bebegim ağladı bı an nereye uğradığımı şaşırdım 😁