Liimon merhaba. yazılan yorumlara çok şaşırdım çünkü kimse içeriğindeki sentetiklere takılmadan sadece kalitesiyle ilgili yorum yapmış. ne kaliteli pahalı markalar var ki içleri kimya laboratuvarı gibi.
ben tamamen organik ürünlere geçerek beyruha kullanmaya başladım. bade natürel ve benzeri çok kaliteli kozmetik markalar da var. organik makyaj malzemeleri piyasaya göre pahalı ama çok kaliteli durduklarını gözlemledim. marka ismi hatırlamıyorum, bulabilirsem yazarım