Zehra0628 32. Haftada benimde cok şiddetli.bel ağrım.baslamisti acile.gittim nst de sanci çıkmadı. O günden beri belime havlu koyuyorum gece gündüz demeden havlusuz gezmiyorum benim çok işime yaradı . Havalar çok sıcak farkında olmadan belimizi terliyor ve terden dolayı tutuluyoruz bence