Ayslkrc Selam kızlar 35 . Haftadann Erkek bebek bekliyorum birde kızım var kızımda bebek midemde gibiydi ama bunda kasıklarımda sanki aşırı ağrı yapıyor tekmelerini kasiklarimda hissediyorum çok aşağıda erkege hamile olup da aynı şekilde hisseden varmı merak ediyorum. kasik ağrılarım cok oluyor
Tuzlimon1 Ayslkrc ikinci oğluma hamileyim. İki hamilelikte bambaşka. Büyük oğlumda hiç bulantı ağrı sızı yaşamamıştım ama maşallah bu oğluşum biraz zorluyor 😂 kaşıklarımda ağırlık var her an altıma yapacakmışım hissi var yürürken özellikle 🤭🤕
denizleo09 Ayslkrc ben 👆 kızım göbek deliği çevresinde gezerdi ufak ufak vururdu şimdi oğluma hamileyim hareketler hep kasıkta sanki her an çıkacak gibi ve özellikle geceleri çok can acıtıyor kalkıp oturmak zorunda kalıyorum
Adensmom8 Ayslkrc benn hamileliğimin başından beri hep aşağıdaydı ve maalesef erken doğum yaptım hep kontrolde olun tavsiyem
Rabiamina Ayslkrc 23 haftadayım bazen karnimda bazen kasıklarımda gibi tekme atıyor. Aşağıda tekme atınca kötü oluyorum. Sanki tekme değil de garip bir şeymiş gibi oluyor.
rumeysa_1c Ayni durumu yaşıyorum şuan seninle 28deyim bende bebeğim erkek kasıklarımda bebek annem öyle diyo yani ilk haftalardan beri kasik ağrım var bu hafta da bel ağrısı başladı 5 dk yürüyemiyorum
Melismelo 27deyim daha ama bende başından beri kasıklarımda hisediyorum tekmelerini birde kızıma göre daha sakin. Kızım bendede yukardaydı ve alırı hareketliydi
Nes7616 Bende 35 teyim 2. Erkek ben ayaklarını yukarda hissediyorum itiyor hep ama kasığımda aşağıda daha çok hareket var sol kaşığıma resmen zorluyor yani
Buglem_38 denizleo09 bende kız bekliyorum şimdi iki oğlum var dediğin gibi kızım hep göbek çevresinde hareket ediyor ogluslar kasiktaydi 😌
Trilecee denizleo09 başta öyle sonra tepene çıkıor doğurcam ben çocuk midemde oturuyor erkek benimde aşaı inmior ama diğer oplum bu haftamda resmen kasığımdaydı yürüyemiodum değişiyor demekki
Ggulce Ben de 35+1 deyim. Çatı kemiği ayrılıyo gibi ağrılar var ama dayanılmayacak gibi değil. Baş aşağı pozisyonda sık idrar yeni yeni artmaya başladı . Kasılmalar normalin bir tık üstündeymiş Dr erken doğum sinyali veriyo sanki dedi progestan alıyorum Simdilik her hafta kontrole gidicem artık bakıp duruma göre bırakıcaz tekrar. Onun dışında her sey yolunda gittiği için normal olanı bozmak istemiyorum müdahele de edilmemeli gibi bebise normal doğum odaklı ilerliyoruz bir aksılık olmazsa.
Ayslkrc Kızlar durumlar aynıymış demekki bende öyle sanki heran altıma kacirixam yada çocuk çıkacak gibi
Ayses0348 Ayslkrc ayy bende 27. Haftadayim erkek bebek bekliyorum.aynii bazen tuvalete gitmeye korkuyorum sankii çıkacak gibi geliyordu, sırf bu yüzden doktora alttan muayene oldum, sıkıntı yok demişti. Ama hep aşağıda her hareketi vajinada baskı yapıyor
Ayslkrc Benimde başından beri kasıklarımda kızım ne kadar akıllı usluymus diyorum bu bir vuruyor karnım yamuluyo resmen 😃
Hlnnaru Adensmom8 benimde bayadir aşağıda bebeğim ve kafası da aşağıda zaten korkuyorum bazen erken doğum olur diye
Ayslkrc Adensmom8 ya benimde aklıma geliyor tedirgin oluyorum sürekli kontrol halindeyim Dr de bişey demedi herşey yolunda dedi ama bakalım sıkıntı olmaz inşallah
CananCANN yeni_anne2 ben 16 haftalık gebeyim erkek yaklaşık 1 aydır belim felaket ağrıyor benim ağrılar erken başladı sanırım
emel16 Ayslkrc 22. Haftadayım bende erkek bekliyorum aynı durm bende de oluyor , Allah Allah bunla alakası var mıymış:)
Suliss76 Ayslkrc Ben 39. Haftadayım bende öyle bişi yok sadece hep sol tarafımda hissediyorum benim de oğlum olacak Allahın izniyle
Canss35 Ayslkrc 29 haftadaym aynı şekilde bnde oyle hissediyorum 😕😄 bide mide yanması başladı var mı szde?
arcmom yeni_anne2 bugün 31 Hafta olduk😌🧿 sizin ki kaç haftalık? Bu arada 2 haftayı geçmişte olabilir biraz bu ağrı başlayalı.. dr bana magnesıum diasporal verdi bunun için kullanıyorum.
Hlnnaru Ayslkrc evet öyle erkek çocuğu aşağıda olur zaten kıza göre bende de şimdiden ağrı yapıyor 28 hafta