Kızlar selam.. 27.haftadan itibaren başlayan erken su gelişim çok şükür durdu, şu an 32. Haftadayız.. Hatta şu anda suyum fazla, doktorum öyle söylüyor 😂
Yanlız, dün doktora gittim ve kasıklarımda belimde şiddetli ağrı ve baskı olduğunu söyledim. Nst bakalım dedi, nst normal çıkıyor haliyle de doktor eve istirahate gönderiyor.. Ama benim ağrım var, yani nasıl tarif edeceğimi de bilmiyorum açıkçası sanki adet olcakmış da olamıyomuş ağrısı gibi.. Kasıklarımda ve ya daha aşağıda bi yerde oturunca falan o baskı hissini daha net alıyorum.. Ne yapmalıyım sizce? Su durumu gayet iyi olduğu için gittiği yere kadar, maksimum 37.haftada alacağım bebeği dedi doktor.. Ama bu ağrılar canımı yakıyor.. Magnezyum ve antibiyotik kullanıyorum hala.. Magnezyumla da ağrım azalmıyor, fikri olan var mı?
Bir de bebeğe hızlı kilo aldırmam gerekiyor, sizce ne tüketmeliyim?
Teşekkür ederim 🙏