Kızlar selam. Burasa hep hafta ilerledikce bebislerin daha az hareket ettigini okuyorum ancak benim bebegim 38 haftalık ve cok fazla hareketleri arttı. Rahat oturamıyorum. Hele geceleri yataha yatar yatmaz eşim bile hissediyor hareketlerini öyle güçlü artık maşallah. Bu normal mi böyle olan bebisler var mı :)