umrumdadegil doktorum vücut ile alakalı demişti. Belki geçer ama zamanla çok hafif kalacak zaten dışarıdan belli olmuyor demişti. Evet doğru ama benim gözüm görüyor.
Contractubex diye bir krem var. Onu sık sık kullandım. Daha snr da normal doğum yaptım, geçti. 😁