Mzzz bir an başta yazdıklarımızı okurken kendi yaşadıklarımı okuyor gibi oldum bugün aynısını yaşadım dediğiniz gibi jelden sonra peçete bile vermedi evet maalesef durumlar ile ilgili bir durum, ama özel hastane için yeni seneye girmeden anlaşma yapmak kısmen uyguna gelebiliyor ama oda riskli mi olur bilmiyorum