Meraba ben bu ay aşılama yapacaktım doktorum gonal f iğne verdi 300 mg her gün 150 vuruldum aşılama için gitiğimde 6 7 tane yumurtam olmuştu doktorum çoğul gebelik olur dedi tedaviyi iptal etti 4 gün adetim gecikti hala adet olmadım adet gecikmesi yaparmı genelik testi yaptım evde çıkmadı kanmı versem adeti bu kadar geciken oldum normalde hiç adetim gecikmez