34.haftaya girdim bugün 2-3 gecedir perişan oluyorum özellikle, bir yatıyorum bir kalkıyorum yediklerim ağzıma geliyor göğsüme boğazıma da yayılıyor asidin ağrısı berbat bişey bugün biraz rahatladım sanki kahve içmedim çay da aşırı açık 1 tane içtim eğer tüketiyorsanız onları sınırlayın, çifte kavrulmuş leblebi salatalık en önemlisi de karbonatlı su rahatlatıyor biraz, bakalım bu gece nasıl geçecek