Kızlar akıl danışmak istiyorum 34 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilkinde normal doğum yaptım ama çok korktum panik atak var bende bu gebeliğim de de panik atak raporuyla sezeryan yapma şansım var ama ne yapicam bilmiyorum herkez diyor ki ikinci doğum daha kolay olur boşuna sezeryan olursun benimde ödüm patlıyor normal doğumdan ilki travmaydi çünkü sezeryan sonrası çok kötü diyolar ama doğumda da o sanciyi çekmek istemiyorum bana bı akıl verin nolur napicam