koza08 aynen canım benim acile gitmemin nedeni mide ağrısı çektiğim için di durumu anlatınca kan aldılar geçmedi bugünde doktoruma gittim baktım aşılama ile ilgili değil sindirim ile alakalı dedi o arada ulturasyon ile baktığında bir yumurta çatlamış ve şuan için hersey yolunda dedi ayın 21 de kan vercem Allahın iziyle güzel haberler alırız inşallah 🙏