Leyla93- Kızlar ınsulın dırencım var hamıle kalmadan 2000 mg glıfor kullanmaya baslamıstım hamıle kaldıktan sonrada doktorum devam etmemı soyledı ama bazıları zararlı oldugunu söylüyor kullanan var mı ?
Edaacar-ozkan Leyla93- hamile kalmadım önceki ilk üç ay içtim hamile kaldıktan sonra da ilk üç ay içtim canım
cLearQueen Leyla93- benim doktor icilmez dedi endokrin uzmani da icilmez dedi insulin verdiler onu kullaniyorum
Leyla93- Edaacar-ozkan Yaa tamam canım cok sagol doktorda bana 3. Ayda bırakırız dedı 🥹 Peki gebelik sekerı cıktı mı sende canım
Leyla93- cLearQueen Her doktor farklı bırsey söylüyor kontrole gıttıgımde tekrar bı sorayım bende tesekkurler