Eş beni öğlen aradı Akşam yemeğini annemde yeriz ordan parka falan geçeriz dedi. Yemek yaptım. Yapmasaydın keşke dedi. Olur mu öyle şey yaptım sabahtan dinlemiş olur sende seviyorsun o şekilde dedim. Gidelim falan dedi bende yok geç oluyor sonra Çocuğun uykusunu düzeltmeye çalışıyorum. 3 yaşında zaten pimi çekilmiş bomba gibi geçiyor evde Çok zorlanıyorum 6 aylik hamileyim. İyi tamam gelmeyin dedi. Telefonu kapattı Akşam 8 de beni aradı annem ayağını burkmuş hastanedeyiz siz ne yapıyorsunuz evdeyiz dedim. Hm iyi tamam dedi kapattım bende. Neydi şimdi bugün Anlayan var mı? Hayır eve neden gelmiyorsun da. Akşam orda yemek yiyelim diyorsun ? Traş olcakmis bilmem ne bilmem ne Okadar kin tuttum ki Öğlenden beri Degersizlik değil mi bu ya Ne söylenir ki değer vermek Maddi değil arkadaşım bunu ona salak kafasına Anlatamıyorum. Beni az rahatlatin