Asli_uyar Kızlar bir kaç gündür pelvik ağrı çekiyorum. Regl ağrısı gibi. Bugün belime de ağrı vuruyor. Karnım çok sertleşip bırakıyor yaklaşık 20 dk bir. Yarın kontrolüm var beklesem mi? Acile mi gitsem. Bana bi fikir verir misiniz ?
Petek35Ozcan Yarın erken ise randevun bence bekle canım acile 3 dakikada bir sancin gelirse git erken gitmeni tavsiye etmem ağrının evde çek