Emsal_swvinc1 benimde o haftalarda basladi Cnm. Doktor çok yoruluyorsundur dedi. Suan 24. Haftadayım gercektende cok yorulunca oluyor hala, biraz fazla ayakta kalsam ertesi gün uyanınca agriyor. Magnezyum kalsiyum eksikliğinde olabilir dediler fakat ölçtürdüm, hepsi sınırın üzerinde. Ben yorgunluğa bağlı olduğunu düşünüyorum.