igkkkk Merhabaa doğumdan sonra ücretsiz izin kullanmayı düşünenler var mıdır sizce ne kadar alınmalı veya alınmalı mı tecrübeli anneler🫶🏻
aden026 igkkkk özelde çalışıyorum bugün ücretli izne ayrıldım 36. Haftam ile. Doğum sonrası 3 ay ücretli izin hakkım bitince 6 ay hakkım var alacağım. 9 aylık olunca başlayacağım işe.
fm-112 igkkkk 2 yıl ucretsiz ızın aldım sonra bakıcıya ya da krese vermemek ve 5 yılımı doldurdugum ıcın 1 yıl daha ucretsız ızın aldım
fm-112 igkkkk sizin yapınıza baglı aslında sabrınıza bebege sonrasında bakacak kısıye maddi durumunuza tek maasla gecınebılırlıgınıze
Balbebek012 igkkkk ben kullanıyorum şu an da ücretsiz izindeyim bebeğim 14 aylık olmak üzere daha da devam edeceğim iznimi kullanmaya bence bebek biraz büyüyene kadar ücretsiz izin alınmalı