Duyguaksoy 35.haftam dolmak üzere idrar yolu enfeksiyonu oldum geçmek bilmiyor antibiyotik kullanıyorum çok su içiyorum ama yok geçmiyor yanıyor da çok tek korkum bebeğe bi etkisi olur mu doğum erken olur mu😓
Ozlemsultan D-mannoz içeren cranberry extractları var aslında bana çok iyi gelmişti doktorum önermişti isterseniz bi sorun doktorunuza önerirse içersiniz ❤️
Ayguness Duyguaksoy sakin ol beybi kontrol oldum ben bugün iki cm açılmam var 32 den beri sıkıntı yok
Ozlemsultan Nissyoo aklımda kalan bi sistione diye bi marka ama bitane daha vardı onu hatırlayamadım. Doktorum önemli olan d-mannose içermesi demişti. Bi sorun siz yinede belki bildiği daha iyi bir marka vardır