Havvakrkh06_ Kızlar ben 25 +3 normalde tekmlerini hissediyordum ama dün belim çok feci ağırdı ama hareketi vardı enfeksiyondan dolayı agrım olduğu söylendi bugunde bir iki kez çok hafif omu gazmı onu da anlamadım hala tekme yok
huzunluponcik Havvakrkh06_ benim doktorum 27 28 e kadar düzenli hareket beklemiyoruz demişti bir de karanlık bi odada sola yatmaya deneyin
NurZenkin Havvakrkh06_ 26 haftalık oldum iki gündür yavaşlama var düzenli gidiyordu hareketleri korkuyorum bende ?
Premsems Havvakrkh06_ eğer hareket hiç olmadıysa bence bir acile git nolur nolmaz Allah korusun kalp atışına falan bakarlar
CeylanAk Öksür rahatsız et tatlı bişeyler ye soluna yat hala bir hareket tekme yoksa doktora git bende endişeleniyorum bazen bunları yapınca özellikle öksürünce tekme atıyor
Premsems huzunluponcik düzenli olmaz ama hiç hareket etmemesi de normal değil günde bi kaç hareket hissetmesi lazım yinede
Havvakrkh06_ 1anneeeeee almıştım duş sonrasında bi kıpırdamalar oldu ama az ve anlamadım gaz da olabilir diye düşündüm
1anneeeeee Havvakrkh06_ Benimde öyle olduğu zaman duş alıyorum iyi geliyor bence duş alın, çikolata yiyin uzanın stres yapmayın streste etkiler ❤️
ayseheyecanli Havvakrkh06_ uyuyodur kız benimde dün hiç tık yoktu bugün fenaaaa 😅 dedim kesin uyuyodu bu gece de ben uyurken o uyanıp oynadıysa rast gelemedik demek 😇
ayseheyecanli Havvakrkh06_ demek ki uyanmış annesi içerde gece gündüz kavramı yok azcık idare et sende 😘