Dilarakdemir1 Kızlarrr gerçekten dünyam şaştı çok afedersiniz ama mala döndüm 😂😂 bulantım oluyor ilaç kullanıyorum uyku yapıyor sersemliyorum başka çözümüde yok bunun sanırım ya bide 4 yaşında kızım var asla uyuyamıyorum ayakta uyumuşum az önce otururken eşimde gülmekten yırtıldı karşımda ben daha çok sinirlendim tabi😅 hayır sadece bulantı uyku sersemlik değil kasık ağrıları göğüs ağrıları bazen ishal bazen kabız asla yemek yememe ve yiyemediğim için tansiyon düşüklüğü ayılıp bayılma acayip bi kısır döngüdeyim lütfen tek olmadığımı söyleyim ve çookkk stresli gergin sinirliyim 🥲 ilk hamileliğim bu kadar değildi ya unutmuş olamam heralde bu daha başka bi boyut
seyma0661 Dilarakdemir1 ilk haftalarda adet olacakmış gibi sancı bende de oluyordu 🥰 13+5teyiz bulantılarım hala geçmedi ama bana uyku yapmadı ilaç
poyrazmom_ Dilarakdemir1 yalnız değilsin 5. Haftadan beri mide bulantısı yaşıyorum 10. Haftaya girdik artık dayanamayıp prilam istedim doktordan ama uykudan kafamı kaldıramıyorum ishal ve tansiyon düşmesi de var ne zaman geçer bilmiyorum
Aserpil Dilarakdemir1 10 hafta 3 haftadır şiddetli baş ağrıları. Parolsuz günüm geçmiyor. Halsizlik , sürekli yatma istegi , evde bakıma muhtat 3.5 yaş bebe ev iş vs hiç bir şeyi gücüm yok, enerjim sıfır. İlk hamileliğimde hiç böyle olmamistim
Dilarakdemir1 seyma0661 bende niye yaptı ya acaba bünye alışınca düzelirmi çokda ilaç taraftarı değilim ama mecbur kalıyorm
Dilarakdemir1 poyrazmom_ evet tansiyon bendede oluyor malesef sanırım üç ay böyle gidecek inşallah fazlası olmaz😅
Dilarakdemir1 seyma0661 olabilirmi acaba bende kafama göre ilacı kesecektim 😂😂😂 ama ilk zamanlar böyle 5 6 haftada oluyordu ilk öğrendiğimde 8 haftayı geçiyoruz şimdi bende geçmiştir o dönem demiştim ilacı içeyim ben o zaman bulantı daha kötü 🥲
Dilarakdemir1 Aslan19 5 haftanın ortalarında başladı işte kalp atılını duymadan bi kaç gün önce baya şiddetlendi bulantılarım şuan 8+3 ilaç kullanmazsam yemek falan asla yapamıyorum
Dilarakdemir1 Aserpil evet ya bende ilk gebeliğimde sanki daha iyiydim bu biraz ağır geçiyor azcık yorulsam ağrım oluyo halsizlik ve ayakta uyuyorum bulantıdan yemek yapamıyorum nereye kadar dışardan yicez fast food hiç sevmem ee çocukda var sürekli ev yemeği yapan biyer arıyorum onuda canım almıyor zaten ama ben bulantı ilacına bile tedbirli yaklaşıyorum bence sürekli ağrı kesici içmemeye çalışın ☺️
Frdsn Kızlar ikinci hamileliğim ilkinde de bulantı olmuştu ama bu çok çok daha fazla bide ilk haftalarda bulantım çok yoktu 11 haftayım ve son 1 haftadır aşırı bulantım oluyo 2 tane prilam içiyorum günlük ve ona rağmen oluyor napıcamı şaşırdım 🥲
Dilarakdemir1 Frdsn aynı durumdayız ve ilaç kullanımında biraz tedirginim ben hamile değilkende kolay kolay ilaç içmem yani şuan ekstra dikkat ediyorum bi sabah bi gece iç dedi doktor bazen sadece sabah bulantımı kessin diyerek gece içiyorum gün içinde içmesemde olur diyorum ama oda zor oluyor
seyma0661 Dilarakdemir1 ilacı iç kesinlikle 😂 ilk haftalar uyku, halsizlik, yorgunluk çok normal tadını çıkar ne kadar ayakta kalırsan o kadar vakit geçmiyorrr 😂😂 hızlıca büyüse de hareketlerini hissetsem diye gün sayıyorum 🐣
Aserpil Dilarakdemir1 ben ilk 5 gün bir tane bile içmedim çünkü oğlumda kendimdede hiç bir zaman hemen ilca başvurmam . Ama bu ağrı öyle ki hayatımı bitirdi resmen benim. Çok fazla mide bulantısı yok. Ama baş ağrısı hepsinin yerini fazlaca dolduruyor. Hiç icmeyim dedigim gün bile bir parol içiyorum en sonunda
Dilarakdemir1 seyma0661 malesef bende ayakta kalmak zorundayım 4 yaşında kızım var uyku gündüz asla olmuyor bende😂
Dilarakdemir1 Aserpil doğrudur ağrınızı nilmediğim için ama doğal migren taşlRı var kullanıyorum çok fayda ediyor bir araştırın isterseniz
Duruu3 Dilarakdemir1 7+3 gunlukten bildiriyorum aynısı ne eksik fazlası var hatta gecrkren nezman geçer büyü mahvaoldum kusmaktan?🥴🥴🥴
Aserpil Dilarakdemir1 migren değil bu ya bence. Dr mr girmemi söyledi ama risk alıp giremedim . Gecicek bakalım Allah’ın izni ile. Eskiye nazara çok daha iyiyim. Oturup hüngür hüngür agladigimi biliyorum. Şükür geride kaldı