gzm07gzm Canim benimde oyle 25+5 olduk ama catı agrisimidir ne agrisidir bu bilmiyorum magnezyumda kullaniyorum ama yururken ve saga sola dönerken kemigim cok agriyor hic hareket etmezsem Kipirdanmazsam sıkıntı yok 😖
Melamial gzm07gzm şu ağrıya e bebeğin sağlı sollu değişik tipte bi yastığı var o iyi geldi ben de. Bi de magosit kullanıyordum bi işe yaramıyormuş resmen ekstramag kullanıyorum şu an