Kızlar 35 haftalığım dün gece sancılarım çıktı sonra sabah azaldığı için eve geldim bugün afedersiniz kan şeffafla karışık karı akıntım geldi nişan mo acaba yada alttan çok kez muayne yaptılar ondan dolayı mı bilmiyorum doktor kanaman olabilir demişti hafif şuan ağrım sancım yok 2 hafta daha durmasını istiyoruz en azından sonra kendim sezaryan istiyorum